Etiketter

onsdag 30 januari 2013

Gnäääälllll ynk ynk..

Nu inne på tredje veckan med skitont i ländryggen och i höfterna, ett rent aber på nätterna. Jag är ju en magliggare och vänder mig dit när jag sover men kan knappt ta mig till sidan igen för det gör så djävulskt ont!

Och allt det gör att jag knappt sover nåt, får huvudvärken och blir ja just det, liten å ynklepynklig!

Nåja, i går var jag å tog vaccinsprutan, Emlan satt å höll mig i handen, fick mitt peffchema med så då ska jag bara komma i håg att blåsa fyra gånger om dagen *hrm*

Borde baka i dag med vet att jag inte kommer att orka så det får bli lite tvätt i stället, lite hopprep (skam den som ger sig) och en promenad med jycken, typ längre.

Farmen någon??
Fler än jag som tycker att det är så härligt när dollan och vad den andra nu heter slank i väg med svansen mellan benen? Ujujuj vi blir mobbaaddddeee. Programmet innan deklarerade lilla dollan att nu skulle maria få, nu skulle hon allt brytas ner. suck.

Det mest spännande med vuxenmobbare är ju att de är så fega!

Har lite lust med att göra ett odlingschema (jag har ingen aning om vart den konstiga inpulsen kom i från) och vart i allt mitt plogade landskap, jag ska plantera.

vi får väl se men det skulle va bra och ha typ en ritning eller nåt .jaja, kommer tid kommer råd.

liten längtansbild, snart är vi där!!
Ha en bra dag alla, det ska jag ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig att du har ont! Hoppas du snart får må bättre. Jo, jag glor på Farmen jag med, fast jag borde läsa eller gör annat vettigt. Men efter ett avsnitt är man fast, suck ;)Men det är en form av avkoppling det med.

Yrre sa...

jamen man måste få gotta sig i lite elende för att överleva :) Och det onda går över, det goda består ♥