Etiketter

onsdag 2 januari 2013

Onsdag morgon 01.30

Jodå då blir det toa..å sen toa å sen ett konstaterande att det nog måste vara uvi :(
Nåja, Julgranen är ju vackrast när den får lysa för sig själv å man kan ju kika på den om natten då..typ.

Vardagsdag i dag, och Ludden ska på dagis, så skönt för honom! Kompisar att vara med, roliga saker att göra för han har så trist och, mamsen behöver vila.
Anar att jag kommer att sova många gånger dessa dagarna, gjort mycket att bli utröttad av men det vare värt!
Plockar nog upp liten stek från frysen och gör nå grytbitar och pasta till middag, känns som om man längtar efter vardagsmaten man var så less på innan jul.
Man är ju knäpp haha!

Nyårslöfte då någon? Jag fick frågan av många men hade inge svar, nu har jag.
Mitt löfte är att inte ge något löfte. Istället för ångest när man inte klarar något som man bestämt tänker jag ge mig själv applåder när jag klarar det lilla man måste klara av, vara glad för promenaderna jag faktiskt orkar gå tex.
Mycket bättre.

Nu ska det promenixas upp till sovrummet för lite bokläsning och kanske jag lyckas somna, om jag inte måste gå ner å kissa då.

Då återstår endast en sak til att säga , välkommen

 kul att du kommit, hitta bara på lagomt med saker så
ska vi nog komma överens, till er andra, kram och ha en braig dag!

Inga kommentarer: