Etiketter

måndag 14 januari 2013

Så jäkla modigt!!!

http://www.expressen.se/nyheter/folk-over-varlden-slet-av-sig-byxor-i-t-banan/

Ellerhur, i allafall tycker jag att det är modigt att göra det i Sverige, ja, det är ju så förbannat kallt!!

Nyfiken? läs artikeln då. O nej jag sponsrar inte aftonbladet, så det så.

Modigt vare av Wikströmmarna att he sig nedför trappen för här vare med kallt. Kanske en 10 grader nere innan brasan kom på och sakta fick inomhustempen att stiga (fick jag det rätt nu??) Jag är ju så dåligt på det är med temperaturer. Jag menar att om det är minus tie grader och tempen stiger så borde det bli kallare fast det tror jag är fel för det är väl om den sjunker? eller ??

Äh skit samma..

Mer bröd ska bakas i dag, dvs när jag fått på mig kläderna och hurvat mig ut å gett hönsen vatten och mat.
sen tror jag att jag kryper till kojs en stund för Ludden har börjat med sitt växande igen. Huvaligen växtvärk och ajaj ont ont halva natten. Bara det inte blir fem cm i månaden denna gången som det var sist. För han skull då alltså, det gör ju ont.

Ni alla får ha en sån braig dag för som vanligt ska jag ha en, puss!

Inga kommentarer: