Etiketter

onsdag 9 januari 2013

Fåsenu Onsdag, så vare va?

Dagavill när mna inte ser nåt annat än vitt å skog och samma fyra väggar.
Idag ska tanten baka surdegsbröd och lite nytt crillebröd för jag misslyckades ju givetvis med "allt i ett" tetran med mjöl. Jag har svårt för beskrivningar så gere ba så jag återgår till att baka med ryggmärgen, funkar bäst då.
 Fast härom dagen glömde jag bort hur man gjorde något enkelt så jag faktiskt fick tänka efter..vad det va har jag tyvärr redan glömt bort men om jag kommer på det om en stund skriver jag det i nästa blogginlägg om jag inte glömt bort det igen. Jojo.

Känner mig snart som en guldfisk i en skål.

Nåja, prommis med jycken väntar å kanske lite nedplockning av jul fast jag drar mig.



tryffel.

Kramar ihop
huvudet som en liten
boll och
när jag garnerat
det med grädde
och
kristyr så ser
jag riktigt
mumsig ut.

Ät mej.

Inga kommentarer: