Etiketter

tisdag 17 september 2013

Hemmalängtan!



Ja det är inte jag som drabbats av det utan min lille son. I en konversation i väntan på taxin fick jag veta att det bara var roligt i skolan den stunden som man slutade, vilket i sig är lite tragiskt. Då frågade jag varför det var så tråkigt i början då och jo, man bara ritade en massa å det kunde han ju redan.

Jo, om han tänkte efter så kunde och visste han allt minsann, ja, som att det finns utomjordingar i rymden å sånt.

Ja men då vet man ju allt värt att veta kan jag tänka haha!

Kanske att morgonmyset med gröt och tända ljus blev lite för mycket myspys för en liten gosse som han.

Gråmurrigt ute och i Morrn blir det sjukgymnasten på Badminton center som får avge sin dom om mina onda fötter.

Idag ska jag ha en bra dag, hoppas ni har det med!

Livet.





Det lilla 

som blev så stort 

överflödande. 

Tack.



Inga kommentarer: