Etiketter

torsdag 26 september 2013

Jodå



Vissa Torsdagar har med sig frost och sömnlösa nätter. Tror jag ändrat stavningen fem gånger ba på den hära biten!

Tur att den visar små röda streck under det som blir allt för obegripligt så att det blir mer begripligt för er..eller hur det nu är..
Begripligt är det inte heller hur hunden, trots sin tratt, lyckas slicka på såret längst upp på benet. Bilden på kragen visar helt tydligt att det ska räcka till en son som hon men, de har inte räknat med hennes låååånga tunga och finurliga sätt att sträcka ut frambenet i en konstig ställning så att hon prexis når.

Husse får köpa en modell ännu större i dag och tillsdess får en kompress och sårtejp hindra henne ..

Idag kommer Emmes grejjor och nu om morgonen ska jag se om jag lyckas knyta en havrekärve eller två så att fåglarna får sitt å jag får mitt! Set blir på med täckjacka vantar långkalsonger (nej vänta det har jag ju redan) och ännumera tjockare sockor för ni ska ju inte tro att bli tant och få värmevallningar gäller fötterna där jag behövt det bäst! Å sedan då?

Jo, då ska tanten läsa bok, vägra laga middag (nej skojja bara) och vila, resten av dagen. Det kan ju behövas, lilla Ludden är ju ledig i morgon och om vi har tur tar vi oss till Mormorn och håller henne sällskap en stund, Morfarn är ju i fjället.

Kolla, det blev ju nåra rader i allafall! Sköt om er i vilda kalla världen därute, det ska jag göra :D



Inga kommentarer: