Etiketter

söndag 8 september 2013

Tidig morgon



Idag med, dimman låg tät men jägarna var på plats! Själv tog jag plats i tv soffan framför Cecar Milan som själv var i Mexico där månen om djuren inte var så bra. Ludden frågade varför gör de så mot djuren? ja vad ska man svara?

Lika lite skulle jag kunna svara varför främlingsfientliga grupper finns. Och varför de finns i Umeå?

Det var tydligen en demonstration i Umeå och De flesta Umeåborna ställde inte upp för deras åsikter.

Mer om det HÄR Kolla, det gör en stolt och varm i hjärtat!!!


Dagen väntas fortsätta i solens tecken, inget i den här delen av landet talar för att den egentliga hösten gjort sitt intåg vilket mina Pumpor verkligen tycker om, ja, det verkar som om någonting blev rätt denna sommar i allafall!

Jakt i eftermiddag igen, hoppas vi får något, ha en bra dag alla!


ögOn



Vill mig.

jag ser inte ut som du, låter inte som du.
men i mitt hjärta ligger kärleken till livet
lika varmt som i ditt och
mina ögon äger en framtid.

Precis som dina.

Ha vidden till människan, där.

Inga kommentarer: