Etiketter

tisdag 24 september 2013

Smått less



är jag på näst intill sömnlösa nätter, det tär lite :) Annars så har väl Tisdagen varit som Tisdagar är mest, morgonmöte hos fina Jenny, och stilla softande hemma. Missade en smilträff men så är det ju när man inte har bil. Å andra sidan var jag så trött så jag hade väl bara fnittrat och gäspat om vartannat är jag rädd.

Väntar fortfarande på den däringa remissen om mina fötter, börja tära lite och ha den här värken.

Klagaklagaklaga.

Sådärja. Nu står en krovgryta på spisen och ja, föresten fick jag veta att en av mina gäster i Lördags tyckte att jag hade det så finstädat! Man får knapra i sig småsmulerna tänker jag och säger stort tack, det värmde!

I morrn blir det stadsbesök och inköp av jacka till son för fy hundan så råkallt det börjar bli, inte mer än någon plusgrad om morgonen och de små stackarna fryser eller..små och små, dom är ju rätt stora nuförtiden, om ett par är är jag allra minst, så kan det gå.

Önskar en en vilsam afton, det ska jag ha, Puss!


AckorD
vi sänker oss inte, vi bara bereder mark
sten för sten lägger vi till sidomurarna,
vi ska ju inte gå vilse igen

Vi ska bara väva visorna, lägga till ord för ord och

År

Inga kommentarer: